Full stopp i hekklippingen – Hekksakshavari


Reklame - Artikkelen inneholder annonselenker

For andre året på rad, har hekksaksen havarert etter 5 min drift. Hekksaksen er av typen McCulloch Superlite 4528.

Den første kjøpte jeg på Plantasjen for 2 år siden. I fjor fikk jeg heldigvis en ny med en gang jeg leveret den inn, men i år (1 år og 4 dager senere) skulle de undersøke den før de tok en avgjørelse på hva som skulle skje. Ble lovet at tilbakemeldingen skulle komme dagen etter, men nå har det det gått 1,5 uke, så dette er ikke bra. Har sendt mail for en uke siden, men heller ingen svar. Dette er for dårlig av Plantasjen! Oppgave for i morgen er å prøve å ringe de, og eventuelt stikke innom for å høre hva som skjer.

Hva er vitsen med å oppgi en e-mail addresse når det ikke er svar å få på den?

 

 

 



Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.