Robomow tilbake i tjeneste – 06. Mai 2016


Reklame - Artikkelen inneholder annonselenker

På tirsdag fikk jeg den etterlengte Ødelagt display Robomowmeldingen fra Elkjøp at klipperen var ferdig på reparasjon. Leverte den inn den 21. April og fikk den tilbake den 3. Mai. Heldigvis har det ikke vært så veldig bra vær, så gresset hadde ikke vokst så mye.Det jeg synes er for dårlig, er at jeg fikk en link fra Elkjøp hvor jeg kunne melde inn behovet for reparasjon direkte hos Robomow. Dette gjorde jeg 11. April, men har fremdels ikke hørt fra de. I den automatiske eposten som kom fra Robomow Contact Center, stod det at de brukte 48 timer på å svare på henvendelser! Så terningkast 1 til kundeservice hos Robomow!

For å få fortgang leverte jeg inn robotklipperen direkte hos Elkjøp, og det gikk smertefritt.

Spar tid og frustrasjon, lever den rett til Elkjøp!!

Tilbake på plass

Romobow MS1000 tilbake på plass, bare ett nytt problem:

Ingen kantsignal

Intet kantsignal

Dette kan være vanskelig å finne hvor bruddet er, men jeg har laget en liten guide med en løsning her: Brudd på kantledning – Ingen kantsignal

 



Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *